Αποστολές - Επιστροφές
Αποστολές
Αποστολές παραγγελιών φυσικών προϊόντων
Η παράδοση των παραγγελιών που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνεται σε συνεργασία με την Γενική Ταχυδρομική.
Κατά την επεξεργασία και την αποστολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε ενημερωτικό email για να γνωρίζεται σε πιο στάδιο βρίσκετε καθώς και τον μοναδικό αριθμό αποστολής (Tracking ID) για να μπορείτε να ελέγχετε την πορεία της αποστολής.
Τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής είναι €5.
Αποστολές παραγγελιών ηλεκτρονικών προϊόντων
Η παράδοση των ηλεκτρονικών προϊόντων (π.χ. ηλεκτρονικά βιβλία) γίνεται αυτόματα μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πληρωμής τους.
Θα σας αποσταλεί με email ένας μοναδικός σύνδεσμος, με τον οποίο μπορείτε να κατεβάσετε το βιβλίο σας εντός 10 ημερών από την αγορά. Στην συνέχεια, για λόγους ασφαλείας, ο σύνδεσμος αυτός θα καταργηθεί. Ωστόσο, αν στο μέλλον χρειαστεί να κατεβάσετε ξανά το βιβλίο, θα επικοινωνήσετε μαζί μας με email και εφόσον διαπιστωθεί η αγορά του θα σας στείλουμε νέο σύνδεσμο.
Επιστροφές
Σε κάθε περίπτωση έχετε το δικαίωμα της επιστροφής των προϊόντων που αγοράσετε, για ένα χρονικό διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή τους.
Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων
Για να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία παραλάβατε (τα οποία δεν έχουν κάποιο ελάττωμα ή δεν έχουν αποσταλεί λάθος), θα πρέπει τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία και να μην έχουν πλυθεί ή χρησιμοποιηθεί. Αρχικά, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με email και στην συνέχεια να μας στείλετε τα προϊόντα, με το ταχυδρομείο ή εταιρία courier που θα επιλέξετε (τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς).
Αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και ελεγχθούν, θα σας επιστρέψουμε την αρχική τους αξία, μέσω PayPal για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με PayPal ή με κατάθεση σε τραπεζικό σας λογαριασμό για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με αντικαταβολή. Το κόστος αποστολής και αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος αποστολή
Για να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία παραλάβατε και παρουσιάζουν κάποιο ελάττωμα ή έχουν αποσταλεί λάθος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με email αναφέροντας το πρόβλημα το οποίο υπάρχει. Θα σας υποδείξουμε τον τρόπο με τον οποίο θα μας στείλετε τα προϊόντα (χωρίς δική σας επιβάρυνση).
Αφού παραλάβουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα και διαπιστωθεί το αναφερόμενο πρόβλημα θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση τους. Σε αυτή την περίπτωση, όλα τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Επιστροφή ηλεκτρονικών προϊόντων
Αν αλλάξετε γνώμη για μια αγορά ηλεκτρονικού προϊόντος θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα για να ακυρώσουμε την παραγγελία σας και να σας επιστρέψουμε το αντίτιμο με την προϋπόθεση ότι δεν έχει γίνει χρήση του συνδέσμου λήψης που σας έχουμε αποστείλει. <b>Αιτήματα επιστροφής ηλεκτρονικών προϊόντων που έχει γίνει λήψη δεν γίνονται δεκτά.</b>